Vandálok a lakótelepen

2009.11.10. 20:46

Szomorúan tapasztalom, hogy se a város, se a lakótelep nem biztonságos. Fontosnak tartom most leírnia a történteket és a véleményemet. Az éjszaka folyamán a parkolóban (1 autónyira az én autómtól) leloptak egy suzukiról a 2 hátsó kereket. Én is csak reggel vettem észre amikor mentem a kocsihoz. Az első dolgom az volt hogy mi történt az enyémmel. Szerencsére semmi. Aztán elindulva a kocsiba a következőn töprengtem el. Ahol én lakom eddig viszonylag nyugodt és csendes környéknek mondható. Fősulis albérőkkel tele vannak a házak. Ők nem randalíroznak. Bulizni járnak és ez természetes. És akkor idejönnek valami elveteműltnek mondható fiatalok és azzal foglalkoznak, másoknak hogy tegyenek kárt. Kérdem én, tisztába vannak azzal, hogy mit jelent egy autóra 1 pár hátsó gumigarnítura és a csináltatás?! Szerintem nem tudják. Azok az emberek akik munkába autóval járnak (köztük én is) és az idő meghatározó tényező, (mert minden ki van számolva, hogy ne késsünk) annak hatalmas trauma, ha valami hiba csúszik be. És mit tesz a hatóság. Semmit. Azt hogy ez miért van így nem tudom, nem akarnak vagy nem tudnak segíteni. Ez nekem nem feladatom eldönteni. Persze egy autó hátsó kerekei nem akkora horderejű dolog mint az orszg másik felén levő hármas gyilkosság.

De ez szégyen. Merj autót tartani így. Félj és rettegj attól, hogy mi történik. És mi van akkor ha most csak egy autó volt, de ezek az emberek 2 hét múlva valakire rátámadnak buliból hazafele. Szörnyű és felháborító! Vegyük észre nem vagyunk biztonságba.

A bejegyzés trackback címe:

https://gojoeblack.blog.hu/api/trackback/id/tr31516444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása