Indul a Forma-1

2010.02.20. 13:25

Meglepetéseket olvastam az egyik internetes hírportálon, hogy milyen újdonságoknak nézünk elébe. Legnagyobb meglepetésem tapasztaltam, hogy a "gyengébbik nem" is képviseltetné magát. Egy 17 éves fiatal brit hölgy személyébe. The Times című napilap arról számolt be, hogy ennek a fiatal teremtésnek a legnagyobb vágya, hogy forma 1-ben (a férfias sporban) megmérettese magát. Ki hinné, hogy 8 éves kora óta gokartozik és olyan elismert ember figyelt fel rá mint Manor Competition aki két világbajnok útját is egyengette (Lewis Hamilton és Kimi Räikkönen). És ha ez nem lenne ahhoz elég, hogy elismerük tehetségét, akkor illik arról is beszámolni, hogy 2009 minden idők legfiatalabb versenyzőjeként mutatkozott be a Forma Renault sorozatba. 

Bár a britek részeről nem ez az első kezdeményezés, hogy női pilótát állítsanak a F1 rajtrácsára. Divina Galica személyében, aki az 1970-es évek végén három F1-es nagydíjra is benevezett, ám magára a versenyre egyszer sem tudta magát kvalifikálni. Magabiztossága lehengerelte a Forma 1 "kizárólagos tulajdonosát" Bernie Ecclestone-t is.

Néhány idézet Alice Powell-től:

"Én is pontosan ugyanolyan emberi teremtmény vagyok, mint a fiúk - nekem is van két kezem és két lábam, és nem látok rá semmi okot, hogy miért ne győzhetném le őket". - És mennyire igaza van. -

"Ha egy női versenyző is lenne, aki jól teljesít a versenyeken, akkor több nő követné nyomon a sportág történéseit."

"El kell ismernem, hogy az édesanyám nagyon aggódik értem. Egyszer már borultam is, de szerintem az is teljesen rendben volt. Ha autóversenyzőként félsz a bukásoktól, akkor határozottan pályatévesztő vagy, mert itt néha mindenki összetöri az autóját."

Ezek a nyilatkozatok után nem hiába van, hogy a toppilótákat megszégyenítő érdeklődés veszi körül.

A bejegyzés trackback címe:

https://gojoeblack.blog.hu/api/trackback/id/tr951775703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása