Meglátás

2009.10.27. 15:27

Felismerés az elmúlt időszakról. Régen tán 1 évvel ezelőtt sokat játszottam az egyik online vetélkedős játékkal. Most valami rejtélyes módon eszembe jutott, hogy újra kellen vele játszani és ismét felmérni a tudásomat. Kb. 1 hónapja újra elkezdtem vele foglalatoskodni. Elég jól is ment.....

Hogy mi az amilyen felismerést tette benne?!....Milyen közösség van ezen az oldalon. Kor, nem és lakhely szerinti elhelyezkedés. Sok és sokféle emberrel találkoztam és ismerkedtem meg. Van akivel "hosszabb és tartós" ez a kapcsolat, és van akivel csak futólag találkoztam. És persze van olyan is akit egy pillanat alatt megismertem és egy pillanat alatt ki is lépet az életemből. És hogy miért.... azt döntse el Ő maga.

És hogy milyenek ezek az emberek? A minap voltam fent a nick neve a következő volt: xy19660121. Majd a gyors chat alatt rákérdeztem mindenki korára és nemére. Az illető azt válaszolta a korára, hogy 17. Majd amikor feltettem neki a kérdést, hogy 1966-tal, hogy lehet valaki 17 akkor elszégyelte magát, majd megmondta a valódi korát.

Vagy aki elküldött melegebb éghajlatra mert én nyertem és nem ő.

Vagy egy másik akivel épp tegnap játszottam, és vele most jelenleg is beszélgetek.

Mi a tanulság?! Sok mindenre jó az oldal, csak határozd meg magadba miért is mész fel. És bármi is kisülhet a dologból

A bejegyzés trackback címe:

https://gojoeblack.blog.hu/api/trackback/id/tr591479078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása