Érdekes tapasztalatokkal lettem gazdagabb mostanába. Mivel egyedül vagyok így arra gondoltam, hogy próbálok ismerkedni ezeken a helyeken. Vannak ugyanis ismerőseim akik a neten találták meg a párjukat. És mindenki boldog. Sőt nagyon is. Na szóval voltak persze rengeteg negatív tapasztalat. Volt olyan aki első perctől kezdve olyan dolgokat akart amit egy normális ember soha nem kérne. Hogy mi volt ez, azt mindenki fantáziájára bízom. Volt olyan is persze aki normális volt és csak az első találkozás után fújt visszavonulót. Ez legalább egy tanulság volt. És persze most jön az érdekesség. Egy olyan helyen vagyok regisztrálva amire csak tényleg unalomból tettem fel magam. Kitöltöttem az adatlapot, írtam magamról néhány sort és nagy figyelmet nem is szenteltem neki. Majd egyik este csak úgy eszembe jutott, hogy fel kéne már nézni rám. Nem vártam sok mindent. DE és itt kezdődik a történet valójába. Kaptam egy pár soros emailt. Gondoltam nincs veszteni valóm válaszolok rá. Hiszen egy levélbe nem halok bele, maximun nem kapok választ. Majd másnap kiváncsiságból fellestem, hogy van e valami. És volt. Aztán elkezdtünk levelezgetni. Majd megkért, hogy nem e lehetne arról szó, hogy áttegyük a kommunikációt a privát emailünkre. "Jól van",  gondoltam. Azóta persze sokat megtudtunk a másikról. Érdekes és szimpatikus ember. Nem akarok elhamarkodott kötvetkeztetést levonni, de majd meglátjuk, hogy mi lesz!

Amióta erre az oldalra felregisztráltam "unalomból", csak most szántam el magam, hogy szétnézzek rajta. Elkezdet tüzetesen átnézni a lap adta lehetőségeket. Sok meglepetés ragadta meg a figyelmemet. A honapon számos sikersztori van publikálva. Ezek a történetek olyan emberekről, lányokró és fiúkról, hölgyekről és urakról szól (korhatár nélkül) akik itt találták meg a boldogságot. Van aki élete első nagy szerelmére talált rá, és van persze olyan is aki újra átélhette a bolodgság gyönyörű érzéseit. Persze egy pillanatra én is eljátszottam a gondolattal. Lehet, hogy számomra is tartogat valakit ez a lehetőség. Nem kergetem a sorsot és nem akarok mindenáron találni valakit, de egy biztos ha nem adom meg a lehetőséget soha nem tudom meg. 

Tanulság: ne itélj elhamarkodottan olyanról amit ki se próbáltál. Lehet hogy életed legnagyobb lehetősége mellett mész el. De ha megadod a sanszot az életnek akár téged is eltalálhat "Ámor nyila".

U.i.: A kép pedig a kedvenc filmemből való: "Ha eljön Joe Black"

A bejegyzés trackback címe:

https://gojoeblack.blog.hu/api/trackback/id/tr121762639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása