Shade

2009.11.10. 19:38

Irtam már nektek a Shade zenekarról. Arról a csapatról, akik közül néhány tagot a haveromank mondhatok. Igértem nektek, ha lesz valami infóm arról hogy hol és mikor játszanak szólni fogok.

Itt van: az új időpont a 2009.11.28 20:00 Zene pince Gyöngyös. Szerintem a zenekar örülne annak, ha minél többen ott tudnátok lenni. Ha semmi nem jön közbe és nem leszek megint beteg, akkor én bizos ott leszek.

Sajna az elelőtti koncert ami október végén volt, nem tudtam ott lenni. De hallomásból tudom, hogy akik ezt a műfajt szeretik azoknak tetszet és nagy buli volt. Bár már említettem szeretem a külömböző zenei stílust, és ők azért messze állnak az én világomtól. De hallottam 1-2 számukat ami nagyon tetszett. A myspace honlapon, ha megkeresítek őket akkor van fent zene, és meg is lehet hallgatni. Az én nagy kedvencem és ezt szeretem is az a : The awakening. Nagyon jól meg van csinálva ez a zene.

Mindenkit vár a banda a megadott időben és helyen. Bulizzunk együtt!

 

Szerző: gojoeblack

Szólj hozzá!

Címkék: buli

A bejegyzés trackback címe:

https://gojoeblack.blog.hu/api/trackback/id/tr991516247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása