Város és a soförök

2009.10.29. 18:42

Minden nap vezetek. Gyöngyös nem mondható valami nagy városnak, hiszen közel 40.000 lakunk benne. Na de azért autó az van bőven. Januárba lesz 2 éves a jogsim így már ki fogok kerülni a "kezdő" kategóriából. Nap mint nap vezetek ha nem is 100 km-ket, de akkor nap mint nap taposom a gázt. Ezalatt az idő alatt mióta megvan vezettem már rendeteget és rendeteg fajta autót. A volt munkahelyemen és a mostanin is vannak céges autók, és mind a 2 cégnél 1 szem lányként mindig megkaptam az összes autó vezetői engedélyét. (ezt nekem azért elismerés, és azt azért tegyük hozzá, mindegyik fönököm beölt mellém) Na de nem is ez a fontos hanem az, hogy az ember még a város egyik feléből a másikba eljut milyen élményekkel és tapasztalatokkal lesz gazdagabb. Bár nem bizos hogy élménynek lehet mondani azokat a helyzeteket amikor csak egy hajszáll választ el attól hogy összetörd a kocsid (és persze úgy hogy nem te vagy a hibás).A történet az egyik kereszteződés lámpájánál zajlott le. Nekem egy sedan autóm van ami 15 éves. Előttem egy viszonylag fiatalnak mondott kicsi autó és benne pedig egy pár. A hölgy gondolom friss jogsis lehetett. A lámpa zöldre vált és csak állunk. Amikor rádudáltam, a lány megijedt és elfeletette kiengedni a kéziféket. Majd amikor ezt az akadályt elhárította, akkor jött a gond. Lefulladt. Nagy ijedségében még a kocsi el is indult hátra, amikor újra rádudáltam, hogy vigyázzon mert nekem jön újra lefulladt. És jött a csoda nem értünk át a zöldön. Újra piros lett. Ilyenkor mit tudsz tenni? Bosszankodsz azon, hogy van ilyen (én is ezt tettem) pedig lehet hogy mindenki így kezdte.

De olyan élmény is, amikor csak állsz a pirosnál hallgatod a zenét és nézed a sétáló embereket. Ma délután történt velem az, hogy állunk a lámpánál és a zebrán előttem 2 lány kézenfogva ment és nagyon jól érezték magukat. Mit gondolna az ember.... hát persze azt hogy ők mások. Pedig nem. A max életkoruk 15 évre tehető. A mai kamaszoknál ez teljesen lefogadott. Nade ha nekem is ez az első gondolatom, akkor másnak is. Pedig nem lenne szabad. A XXI. században élünk, a média attól hangos, hogy egy meleg pár házasodik vagy egy gyermeket fogad örökbe. Fel kéne nőnie a világnak ehhez a témához.

Hát ilyen dolgokkal is gazdagabbak lehetünk. Ha van jogsid ajánlom nézz szét a városba, mik tis történnek valójába. Ha meg hosszabb útra mész, mindig vigyázz magadba és tarsd be a szabályokat. Így lehet, hogy ennek köszöhetően érsz haza ismét!

A bejegyzés trackback címe:

https://gojoeblack.blog.hu/api/trackback/id/tr171484658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása