Én most is azt mondom, mint a korábbi bejegyzésembe, hogy ha valaki egy olyan hihetetlen tehetséggel van megáldva, hogy verset tud írni, annak minden elismerésem. Lehet néha úgy tűnik, nagyon elfogult vagyok a barátommal, akkor ám legyen. Pedig ez nem így van. Pusztán csak arról van szó, hogy ha egy Csillag születikbe vagy egy Megasztárba az utca embere a hangjával válik ismertté, akkor mit is várhatunk a világtól. Senki nem figyel fel egy költőre akinek sorai (mégha spontán jönnek is) említésre méltóak. Annyi és annyi tehetség van a világba, de mivel a média ebből bevételt nem tud kovácsolni, így a kutyát se érdekli. Senkit nem érdekel, ha egy 70 éves bácsi, a hegyek építményeit vagy épületeit fából elkészíti. Senkit nem érdekel, amikor fiatalok vakmerő kerékpárosok tudásukkal szórakoztatják magunkat és kevés csodálóikat. Senkit nem érdekel, amikor egy kamasz verset ír. Hol itt az iagzság? Persze ebbe nincs pénz. A médiának nincs. Na de nem is felháborodásomat akartam kifejezni, hanem egy újjabb verset akarok publikálni a nagyérdeműnek. A vers nekem szólt, arról, hogy mit is jelentünk valójában a másiknak. Lássuk, spontán költőnk mit is mondd erről.

(cím nélkül.....)

Eszembe juthatna kegyedről is,

Csak a mi kapcsolatunk

Régen sem romantikával indult

Régen sem szerelemmel.

De amit kaptunk helyette örök,

Feledhetetlen barátság.

Mely többet jelent nekem,

Melyről versem ritkán szól úgy érzem.

De bár nem ismertem meg olyannak kinek hiányozna,

Mégis néha jól esik egy kis szeretet,

Melyet versem sugározhat,

Törődés, gyöngédség

Nőiesség , verselés.

Mert bárki érezze úgy nem értheti lelkét költőnek,

Ki ismeri mégsem tagadhatja lelkét ismerősének.

És így lesz költőből barát,

Így lesz a nőből barát.

Bár kedvesen indult és viccesen,

Mégis elutasított kedvesem,

Én ezt elfogadtam és megértettem,

Azóta is megtartom tiszteletben.

Barát lett a hölgy nekem,

Kinek szava azóta is fontos nekem.

 

És ne legyek elfogult?! Nem vagyok. Ennyi jár neki.

 

 

Szerző: gojoeblack

Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://gojoeblack.blog.hu/api/trackback/id/tr951775790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása